Медіаграмотність — це зокрема
питання безпеки, як особистої, особливо актуальної під час військової агресії, так і безпеки держави в
цілому. Україна перебуває на
передньому краї боротьби з інфодемією, зазнає значних впливів пропаганди та
дезінформації, вкрай потребує системного підходу до підвищення навичок
медіаграмотності серед громадян. Задля цього в школі, окрім стандартних інфохвилинок з інформування учнів 2-9 класів
на уроках інформатики, була проведена низка заходів, а саме:
· Створення інфографіки(інформаційні плакати або пам’ятки) на тему «Правила медіаграмотності» на платформі графічного дизайну Canva учнями 6-7 класів;
·
Медіагігієнічні
кейси «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна
грамотність», які сприяли критичному
сприйняттю інформації учнями 2-6 класів, їх впевненому
орієнтуванню в сучасному інформаційному світі, сформували основи
свідомого та відповідального
медіаспоживання;
·
Групова робота на
онлайн дошці Padlet «Медіаграмотність – це перевага в інтернет просторі», де учні 5 класу
розбиралися «Як аналізувати медіа критично»
· Урок від IREX «Медіаграмотність під час війни: як вистояти в інформаційному потоці» для учнів 8 класу, потренували навички медіаграмотності та визначили ризики інформаційного простору під час війни;
- Відео-п'ятихвилинки 2-5 класи «Сходинки до
медіаграмотності», розбиралися для чого бути медіаграмотним.
Немає коментарів:
Дописати коментар